Een mooie en overzichtelijk webshop maken die een bezoeker gemakkelijk een bestelling laat plaatsen.
De meest courante betaalmethodes zijn aanwezig en het mailverkeer moet automatisch verlopen.
Door bPost integratie moeten bestellingen snel afgehandeld worden.
Door een goede samenwerking voor online en offline marketing is de webshop vanaf dag 1 een grote hit.
-
40
koffie'tjes
24
mails
5
uur opleiding
Een website groeit normaal gezien langzaam door een grotere bekendheid en beter gevonden te worden in zoekmachines zoals Google.
Door te adverteren, mailings te versturen, en nog andere methodes krijgt een website of webshop een grote boost.
Dit is wat wij samen met Crealles gedaan hebben bij de lancering van de website. Wij namen de online advertenties voor onze rekening, en de mensen van Crealles maakten de webshop bekend via offline promoties.
Toen dé webwinkel voor wol en breispullen 'Live' ging, hebben we een uitgebreid onderzoek gedaan naar de concurrenten en naar de woorden waarop mensen zoeken.
Door dit onderzoek hebben we online advertenties kunnen starten die zeer gericht waren op hetgeen wat mensen zoeken. We zien in de statistieken dat veel mensen die naar de website via een advertentie ook daadwerkelijk iets aankopen.
Ook de concurrentie analyse heeft ons in staat gesteld om te zien welke bedrijven nu goed scoren en daarop in te spelen.
Wie denkt dat wol en breispullen niet goed online verkopen, is volledig verkeerd. Deze goederen zijn zeker 'in' bij jong en oud.
Er is een grote online markt en dit werd snel duidelijk door de vele verkopen die deze webwinkel vanaf de lancering heeft gehad.
Nu blijft de winkel goed verkopen en we voorspellen dat dit enkel meer zal worden in de toekomst. Wij hebben gekeken om de SEO of zoekmachine optimalisatie in orde te stellen waardoor de winkel gemakkelijk gevonden wordt op relevante termen.